hur högt vill du fara?

börjar blogga igen, den ni!
saknade den lite men vet inte hur mycket eller hur ofta jag kommer skriva, men blir nog ett par gånger om dagen iaf hoho!
Är inte jätte nöjd med designen heller men det får duga så länge, har ju faktiskt gjort allt själv, och jag om någon SUGER på sånt!
kom alldeles nyss hem ifrån vrigstad där jag spenderade natten hos lille philip.
Hade en väldigt bra lördag i sävsjö med mina fina vänner!
Häng på sävsjös camping, spontan festat och käkat massa glass!
precis så det ska va såhär en månad innan sommarlovet tar fart!
har haft en såndär riktigt bra helg!

gled lite cab oså med min fina kusin och pappa i fredags


tog älskade 342 till fina sävsjö







ohååå vad livet rullar på fint oså!
skriver mer om en stund, poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0