i love the way you love me

asså mitt liv kan fan inte bli bättre asså!
Hade nog universums mysigaste kväll igår med fina karolina !
åkte runt på inlines i en och en halv timma, satt på en liten brygga av trä vid ån sent på kvällen, skrattade snackade och bara hade det så jävla underbart!

min kväll däremot har bestått av ett ex antal siffror och tunga lådor, har inventerat på jobbet.
så har inte haft en lugn stund ikväll alls, jobbat sen jag kom från skolan.
Hade dock Ellen vid min sida så blev lite roligare!
men det är chill månda, karro min måndags-sova-över-bästa-vän är påväg hit och vi ska ut och rulla i natten på våra inlines igen, imon klipper jag mig och färgar håret, kan bli riktigt spännande att se hur det blir, haha är riktigt nervös för att vara ärlig.
hör sen puss

vi hjärta inventering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0